« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici četvrtog razreda nedavno su, iz nastavnog predmeta Priroda i društvo, učili o poduzetništvu. Upoznali su se s poduzetničkim koracima (ideja, proizvod ili usluga, novac, reklamiranje i prodaja) te su dobili zadatak da (u paru ili skupini) i sami pokušaju postati poduzetnicima. Učenici su bili izrazito motivirani za rad te su mnogi ostajali i nakon nastave u školi, kako bi zajedno radili na ostvarivanju svojih poduzetničkih ideja. U nastavku možete pročitati i pogledati proizvode koje su učenici samostalno osmislili i prezentirali ostatku razreda. Nakon prezentacije, učenici su jedni drugima postavljali pitanja o proizvodima i dijelili korisne savjete kako bi se oni unaprijedili.
Što mislite? Bi li i Vama dobro došli neki od njihovih proizvoda?
Tipol
Učenice Dragica i Petra osmislile su digitalni uređaj Tipol koji pomaže učenicima s poteškoćama u čitanju.
Čistač-Pro 1
Učenice Marta i Mihaela doskočile su problemu čišćenja prozora i školske ploče izumomprozivoda Čistač-Pro 1.
Super Duper Laptop
Ivan, Emanuel i Tomislav predstavili su razredu svoju revolucionarnu verziju superračunala s dosad neviđenim mogućnostima u svijetu tehnike.
Matrok
Mateo i Roko osmislili su Matroka, robota koji pomaže svim stanovnicima Slanog te brine o čistoći našega mjesta.
Slan(jsk)e kokice
Ivan i Lucija odlučili su svoju ljubav prema hrani pretvoriti u pravi posao. Osmislili su plan prodaje 'slanjskih' kokica, a donijeli su i uzorak za degustaciju.
Sve u svemu, učenici su kroz projektni zadatak naučili nešto više o poduzetništvu, međusobnoj suradnji, uvažavanju, realizaciji i prezentaciji ideja, a budući da su na kraju svi dobili i kokice, može se reći da je prezentacija završila 'slano'.
Lucia Sršen
FOTO: