« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svjedoci smo sve većeg broja djece s teškoćama u razvoju. Najveći problem predstavlja nedostatak adekvatnih resursa, nedostatak stručnog kadra i mjesta gdje bi učenici mogli redovno pohađati stručne tretmane. Također, problem predstavlja nedovoljna educiranost roditelja, okoline i učitelja. Edukacijski rehabilitatori jedna su od najvažnijih profesija koje predstavljaju ključ inkluzije za populaciju kojom se bave. Njihova uloga je od iznimne važnosti kako bi se djeca s teškoćama uspješno integrirala u društvo. Edukacijski rehabilitator uočava prve teškoće i daje procjenu, a potom educira roditelje kako bi razumjeli potrebe svoga djeteta. Isto tako, edukacijski rehabilitator educira učitelje i pomaže im izraditi program za rad s učenicima s teškoćama.
Stoga, Osnovna škola Slano pozvala je edukacijsku rehabilitatoricu Hanu Sinanović Miljić koja je dana 12.4.2024. održala panel predavanje za učitelje i roditelje. Gospođa Hana je stručnjak u radu s djecom s teškoćama, stoga je nesebično podijelila svoje znanje s učiteljima i roditeljima koji se svakodnevno susreću sa svakodnevnim izazovima u radu s učenicima s poteškoćama. Učitelji su imali priliku podjeliti svoja iskustva i izazove vezana za rad s učenicima s teškoćama i konzultirati se sa gospođom Hanom vezano za daljnji rad. Učiteljima je predložila svoju pomoć u izradi programa za učenike s teškoćama. Roditeljima je pružila podršku i dala im korisne savjete kako bi što bolje razumjeli potrebe svoga djeteta. Najvažnije od svega je dobra suradnja svih aktera, od roditelja i djece do stručnjaka i škole kako bi dijete moglo ostvariti svoj puni potencijal. Svi spomenuti akteri imaju za cilj samo jedno a to je DOBROBIT SVE DJECE.
Iva Ivanković, pedagoginja