« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U 4. r. su više puta imali terensku nastavu u sklopu prirode i društva.
Učeći o živoj prirodi proveli su istraživački sat na obližnjem travnjaku, u blizini samostana sv. Jeronima. Cilj prvog sata izvođenja terenske nastave je bio uočiti biljke travnjaka i ustanoviti koliko na 1 m 2 ima primjeraka pojedine vrste. Uz oprez zbog mogućih gmizavaca, pronašli smo mjesto u hladovini maslinika. Označili smo 1 m 2 (povezali sadržaje matematike –mjerenje površine i učili iz životne stvarnosti). Zaključak : Na označenom m2 najviše je maslačaka i trputaca.
Slijedeći sat terenske nastave je bio uočiti karakteristike mora,biljaka i životinja u moru i uz more. U šetnji prema Grgurićima, zaista smo uživali zbog sunčanog proljetnog vremena, veselo smo razgovarali o ljepoti našeg zavičaja. Putem smo promatrali stabla maslina, grmlje i uređene okućnice. Naravno, blizina mora nam je svima izazvala želju za kupanjem. Njegova boja je bila prekrasna plavo-modra, pa sve do nijansi zelenkaste zbog nadvijenih borovih krošnji. Na plaži smo pronašli školjke, ubrali svežanj motara-aromatične biljke slankastog okusa koja se koristi i u kulinarstvu, a često raste uz samo more. Poticaj za likovnu kulturu je bio odgovarajući, tako da nisu izostali niti uspješni likovni radovi. Istraživanje i nastava prirode u prirodi veoma se svidjela učenicima i dokazala kako je motivacija jedan od osnova uspješnog učenja.
Katarina Falkoni