« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U 4.r. sadržaji iz prirode i društva se odrađuju uz istraživački pristup i izvođenje pokusa. U okviru teme Uvjeti života, učenike se navodi na razmišljanje i zaključivanje.
Motivacija i interes učenika za takav način rada je povećan , a nadajmo se kako će uroditi i većim znanjem. Jednostavni za izvođenje, razumljivi i primjereni njihovoj dobi, pokusi rezultiraju dokazivanjem pretpostavki, bilježenjem zaključaka.
Nije knjiga jedini izvor znanja! U suvremenijem pristupu, trebamo tražiti različite metode, načine i oblike rada. To čini nastavu zanimljivijom, učinkovitijom. Nadajmo se da je budućnost koja je pred našim učenicima, reforme i sl. osiguravati metodička sredstva za neposredno poučavanje i istraživački pristup u nastavi. A na nama , njihovim učiteljima je zadatak praćenja svih novosti-od predmeta do tehnike i tehnologije.
Katarina Falkoni, učiteljica 4.r.