preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slano

Login
Tražilica
Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Ovogodišnje školske maškare bile su:



Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Projekti

PROJEKTI

Aktivnost/     

Program/ projekt

Ciljevi aktivnosti/

programa/ projekta

Namjena aktivnosti/

Programa/projekta

Nositelji

Način vrednovanja

FIZIKA I MATEMATIKA

Koliko vode trošimo

-potaknuti istraživački duh kod učenika

-pobuditi sposobnost logičkog zaključivanja

-razviti zanimanje za prirodne znanosti

-potaknuti grupni rad učenika

-poticati učenike na štednju vode (pranje ruku, prnje zubi, pranje posuđa…)

-važnost štednje vode ekonomski i financijski

-napraviti korelaciju između fizike, matematike, biologije

-naučiti prikazivati podatke iz pomoć grafa

-naučiti praktično koristiti pribor za mjerenje

-osvrnuti se na potrošnju i štednju vode u svijetu

-učenici 7. i 8. razreda

-učiteljice fizike i matematike

-izrada plakata i prezentacije

-prezentacije na satu i na Dan Škole

 

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja

Projekt obiteljskog čitanja: ruksak s 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja – knjige namijenjene djeci ili roditeljima ili za zajedničko čitanje; svakog će petka jedno dijete dobiti ruksak s knjigama, ponijet će ju kući, a iduće srijede vratiti u školu – ispričat će doživljaje tijekom proteklih dana i na taj način potaknuti ostale učenike na čitanje, tj. na izgradnju pozitivnog stava prema čitanju.

- prepoznati važnost čitanja

- zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i knjižnici

 

Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s učiteljicom trećeg razreda

Izložba učeničkih radova/izrada plakata na temu pročitanog, ispunjavanje evaluacijskih listića

VALENTINOVO – KREATIVNI NATJEČAJ ŠKOLSKE KNJIŽNICE

- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja

Učenici pišu literarne radove na temu Valentinova (ljubavna pisma,poezija i kratka proza) i crtaju likovne radove. Natječaj je  otvoren 14 dana za učenike svih razreda. Poticanje učenika na samostalno likovno i literarno izražavanje, a na kraju natječaja proglašavaju se pobjednici i prigodno nagrađuju.

Sudjeluju učenici svih razreda.

- prepoznati važnost čitanja i pisanja

- zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i pisanju

 

Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s nastavnicom hrvatskog jezika i nastavnica likovnog jezika

Izložba učeničkih radova/pjesama na temu Valentinova i podjela prigodnih nagrada pobjednicima.

IFLA BOOKMARK PROJECT

- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja

- Učenike 6. razreda prijavljujemo IFLA-inom koordinatoru za međunarodni projekt učeničke razmjene bookmarkera/straničnika. Učenici će izrađivati  bookmarkere sa motivima dubrovačkog zavičaja i kulturne tradicije. Nakon izrade straničnika slijedi izložba, a potom ih šaljemo školi partneru te iščekujemo njihove radove.

- prepoznati važnost čitanja i pisanja

- zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i pisanju

- suradnja s vršnjacima druge države i upoznavanje njihovog životnog stila te kulture

 

Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s razrednikom 6. razreda i nastavnicom likovne kulture

Izložba učeničkih radova/straničnika, uspostavljanje suradnje sa školom u nekoj drugoj državi svijeta.

SHEMA ŠKOLSKOG VOĆA

Cilj je povećati potrošnju voća kod djece u svim

razredima osnovne škole

te im time uravnotežiti

prehranu i promovirati

zdrave prehrambene

navike.

 

Program je usmjeren

prema usvajanju dobrih

prehrambenih navika

djece od najranije dobi,

te prema borbi protiv

prekomjerne težine.

 

Shema školskog voća

je inicijativa u kojoj

sudjeluju države

članice EU, a Vlada

RH ju je odobrila

2013. godine. Razrednici sa svim učenicima škole.

 

Praćenje

prehrambenih

navika učenika

 

ZDRAVSTVENI ODGOJ

Svrha zdravstvenog

odgoja je uspješan razvoj

djece i mladih da bi

stasali u zdrave,

zadovoljne, uspješne,

samosvjesne i odgovorne

osobe.

 

Rukovodeći se

spoznajom o tome kako

u aktualnim nastavnim

programima već

postoje brojni sadržaji, a u školskoj praksi

uvriježene brojne

aktivnosti u funkciji

Zdravstvenog odgoja, program je oblikovan na način koji uvažava sve ono što već postoji i pokazalo se dobrim, a kao dodatne sadržaje ističe ono

čemu valja posvetiti još više vremena. To dodatno

vrijeme pronađeno je u satima razrednika – 12

sati godišnje.

Dio predviđenih tema

ostvarit

će razrednici,

a u njihovoj pripremi

pomoći će im stručni

suradnik pedagog i

vanjski suradnici

( školska medicina )

 

Očekuje se da

će

sustavna i

dosljedna

provedba

programa

popraviti, prema

novijim

pokazateljima,

zabrinjavajuću

zdravstvenu sliku

populacije djece i

mladih u Republici Hrvatskoj. Stoga

je tijekom

provedbe potrebno

provoditi

evaluaciju

programa te ga

nadograđivati i

mijenjati sukladno

primjerima dobre

prakse.

 

 

ZNAMENITE

OSOBE

HRVATSKE

PROŠLOSTI

-saznati što više podataka o važnim povijesnim osobama RH,te njihovo učešće u stvaranju hrvatskog društva

-razvijati svijest o važnosti ostavštine naših predaka i povijesti za našu budućnost

-učenici 4.raz.

-izlaganje učenika

NACIONALNI

PARKOVI I PARKOVI PRIRODE

-razvijati osjećaj očuvanja kulturne i prirodne baštine RH

-poticati učenike na stvaralaštvo i  stalno učenje o ljepotama domovine u kojoj žive te važnosti očuvanja biološke raznolikosti

- učenici 4.raz.

- učiti izlagati uz pomoć PPT

ZANIMANJA NAŠIH RODITELJA

-razlikovati različita zanimanja u neposrednom okruženju

-upoznati učenike s važnošću pojedinih zanimanja

2.r.

-memory, PPT,učenički radovi

UPOZNAJMO SVOJE MJESTO

-naučiti se snalaziti u svom mjestu

-upoznati značajne građevine u blizini škole

2.r.

-uz nastavu PiD,LK,GO

 

 

MOJ ZAVIČAJ U PROŠLOSTI

 

 

-osposobiti učenike za razumijevanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti

--upoznati prošlost zavičaja (kulturno-povijesni spomenici, ličnosti, običaji…)

3.r

--uz nastavu PiD,LK,GO

PODNEBLJE

- uočiti i usvojiti znanja o obilježjima prirode i djelatnostima ljudi kroz godišnja doba

-razviti interes za produbljivanjem znanja o prirodi i ljudskim djelatnostima

3.r.

-sakupljanje, bilježenje, prezentacija rezultata

MOJA PRVA SLIKOVNICA-MOJE IME I ABECEDA

-naučiti kako nastaje knjiga (slikovnica)

-izdvojiti iz abecede početna slova svoga imena

-razvoj kreativnog mišljenja (crtanje, izrezivanje, lijepljenje

-učenici 1.r.

-prezentacija slikovnica

MOJA OBITELJ

-odrediti osnovna obilježja obitelji i dužnosti članova obitelji

-imenovati članove obitelji

-objasniti obveze pojedinih članova obitelj

-poticati ljubav prema zajedništvu u obitelji

-učenici 1. r.

-prezentacija slikovnica

Izložba o podzemlju i čovječjoj ribici

 

Proširiti znanje o čovječjoj ribici i podzemlju: Što je krš?, Podzemne vode u kršu (kako voda dolazi u podzemlje),  Istraživanje podzemlja (o speleologiji i speleoronjenju), Čudesne životinje podzemlja, Čovječa ribica - najveći stanovnik podzemlja, Rasprostranjenost čovječe ribice u Hrvatskoj, Ugrožavanje čovječe ribice (utjecaj čovjeka, zagađenja, invazivne vrste, itd.),  Čovječja ribica među nama (zanimljivosti, kako možemo pomoći, edukacija...)

- otkriti što više o rasprostranjenosti i ekologiji čovječje ribice na području Hrvatske i BIH te educirati građanstvo o toj ugroženoj vrsti vodozemca

 

-razviti interes za produbljivanjem znanja o prirodi

 

-poticati učenike na stvaralaštvo i  stalno učenje o ljepotama domovine u kojoj žive te važnosti očuvanja biološke raznolikosti

- poticati učenike na zaštitu vodozemaca i gmazova na području Slanoga

 

 

1. – 8. razred

Nastavnik prirode, biologije i kemije

Razrednici

Učitelji

Stručni suradnici

 

Kviz

Okrugli stol

Korelacija s nastavom prirode, biologije i izvannastavnom aktivnosti Eko škola

 

 

 

 

 

 

POMOĆNIK (ASISTENT) U NASTAVI

 

- podizanje kvalitete školovanja učenika s posebnim odgojno obrazovnim potrebama u sustavu redovnog osnovnog školovanja

- kvalitetniji oblik podrške učenicima s teškoćama u razvoju pri integraciji u redovni sustav obrazovanja

- pomoćnik (asistent) u nastavi tijekom nastavnog procesa pruža potporu učeniku s TUR, profesoru i  razrednom odjelu u cjelini

- učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama koji su uključeni u redovan sustav odgoja i obrazovanja

 

- stručni suradnik pedagog Ivana Penjak Kasavica koordinator projekta za OŠ Slano

Praćenje učenikova napretka tijekom cijele školske godine, praćenje napretka projekta od strane ravnateljice i stručno razvojne službe Škole

Večer matematike

Popularizacija matematike te poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja.

Korištenje matematičkih znanja u svakodnevnim situacijama. Primjena matematike u raznovrsnim zadacima.

Pozitivan stav prema matematici.

Osposobljenost učenika za primjenu matematičkog znanja u zadacima nestandardnog tipa.

 

Ivona Žitković – predmetna nastava,

Katarina Falkoni – razredna nastava,

Organizator Hrvatsko matematičko društvo

 

 

 

Reportaža na web stranici škole i članak u školskom listu Maslina.

 

preskoči na navigaciju