« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Stoga se sadržaji nastavnih predmeta isprepliću, koreliraju,povezuju , nadopunjuju.
Odrađujući sadržaj iz HRVATSKOG JEZIKA -lektiru Crvenkapica , učenici su se stvaralači izražavali prema doživljajima književnog teksta, te oblikovali od različitog materijala -ostvarujući ishode LIKOVNE KULTURE(karton, ukrasni papir i sl.), kao i rad u grupi i uvažavanje različitosti, suradnja – ishodi SATA RAZREDNIKA.
Pomalo natjecateljski duh među grupama, ali i pomaganje i vrednovanje vlastitog i ostalih radova stvara uvjete za razvoj kritičnosti i prosuđivanju stvarnosti oko sebe. Što je više nego poželjno oblikovati kod djece od najranije dobi. Bravo prvaši!
Katarina Falkoni