« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana , 15. veljače, OŠ Slano bila je domaćin 3. kola Croatian Makers lige. Natjecanje iz robotike u kojem sudjeluju više od 600 škola, knjižnica, udruga i drugih edukativnih ustanova u Hrvatskoj te preko 12000 učenika i učenica. Natjecanje organizira Institut za razvoj i inovativnost mladih. Fokus mu je razvoj digitalne i znanstvene pismenosti učenika, tehnoloških i ostalih kompetencija u okviru STEM područja kako bi postali ravnopravnim građanima 21. stoljeća.
No, pritom STEM aktivnosti promatra kao alat za postizanje još važnijih kompetencija: ključnih vještina kao što su vještine učenja, rješavanja problema, suradnje, komunikacije, kao i osobina ličnosti kao što su znatiželja, inicijativa, upornost, prilagodljivost te društvena i kulturološka osviještenost. osnovna misija potaknuti i osnažiti svu djecu u Hrvatskoj i regiji da steknu STEM kompetencije potrebne da postanu ravnopravni građani 21. stoljeća, ne samo time što im omogućava pristup tehnologiji, nego i edukacijom i drugim aktivnostima.
Natjecanje se provodi u edukacijskoj robotici i programiranju s micro:Maqueen Plus robotima i kamerama za umjetnu inteligenciju.
Učenici imaju zadanu temu koju trebaju riješiti: Tema Lige za ovu školsku godinu je Morski svijet, a u ovom kolu robot pliva s različitim morskim životinjama te roni sve do morskog dna gdje pronalazi kartu s blagom.
Kako bi uspješno riješili zadatak, sudionici trebaju isprogramirati robota da samostalno prati liniju, koristi RGB diode, reproducira melodiju, koristi ultrazvučni senzor i kameru za umjetnu inteligenciju (prepoznavanje oblika).
Toni Bjeliš
FOTO:
(klikni na fotografiju za FOTO-GALERIJU)