« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici od 1. do 4. razreda su s veseljem prihvatili odlazak na kazališnu predstavu u Grad. Osim predstave sadržaji su bili isplanirani po razredima. Učenici 1.i 2. razreda su posjetili Prirodoslovni muzej, te muzej Rupe. Za to vrijeme su oni malo stariji , učenici 3.i 4. r. razgledali Grad s vodičem gđom Dinkom. Počeli su obilazak od Onofrijeve Velike Fontane i Samostana Male braće. Muzej unutar samostana i izlaganje o najstarijoj apoteci u Europi po kontinuitetu rada se dojmio većine učenika. Postavljali su pitanja i dodavali svoja zapažanja.
Ni oni nisu zaobišli muzej Rupe, te su poslušali najvažnije zanimljivosti o Kneževom dvoru. O zanimljivosti muzeja, eksponata, tumačenja i samostalnog razgledavanja dokaz je kratko vrijeme i žurba da se stigne na predstavu u Kazalište Marina Držića na vrijeme.
Bajka Čarobni frulaš braće Grimm iz 18. stoljeća je jedna od priča nastalih na temelju jeziva, istinitog ili izmišljenog događaja od 26. lipnja 1284. godine. Kao i većina bajki, njezina pouka se može iščitati i kao aktualnost današnjeg vremena te je poduka o vrijednostima dobra i zla.
(klikni na fotografiju)
Predstava obiluje glazbeno- scenskim elementima obogaćenim plesnim momentima i glumom protagonista. Sadržaj je djeci zanimljiv, razumljiv , a i stariji gledatelji prepoznaju ideju i prate događaje tumačeći ih kao suvremenost u mnogočemu. Završetak je karakterističan za bajke, a to je kažnjavanje zla. Međutim ostaje tragičan momenat tj. posljedica koja nas upozorava na opasnosti od nedjelovanja, prešutne pomirdbe s lošim.
Neizostavni odgojni momenti kazališnog i muzejskog bontona, te primjereno ponašanje u autobusu nam daje za pravo reći: „ Uskoro ćemo ponovo!”
Katarina Falkoni, učiteljica 3.r.