« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U 3. razredu učenicima se postavljaju ozbiljniji zahtjevi u odnosu na prva dva razreda iz svih nastavnih predmeta. To je slučaj i iz prirode i društva, čiji su sadržaji priprema tj. dio određenih područja prirode, biologije, povijesti i zemljopisa .
Učenje iz udžbenika je samo jedan od načina usvajanja gradiva. Kad god je moguće, koristimo i zornost (ono što je okom vidljivo lakše se uči) i praktičnost (primjena u praksi onog što je naučeno) u obradi i uvježbavanju sadržaja. Time se postiže zanimljivost, povećana motivacija, a u konačnici i veće i trajnije znanje. Dakle, bez primjene teorije u praksi, ni učenje ne bi bilo svrsishodno. Nije cilj učenja samo reproducirati činjenice. U današnje vrijeme, djeci su lako dostupni obrazovni sadržaji i putem medija-različite emisije zabavno-obrazovnog karaktera i sl. Potičimo njihov interes za samostalnim istraživanjem i učenjem.
U usvajanju sadržaja o vodi-Tema: Voda i promjena stanja vode u prirodi, učenici, a i učiteljica su uživali zabavljajući se izvođenjem jednostavnih pokusa. Pribor, a i materijal je bio lako dostupan, tako su ih učenici mogli i ponoviti kod kuće.
Učiteljica 3. r. Katarina Falkoni
Foto: