Osnovna škola Slano

Ovogodišnje školske maškare bile su:

Ispis statistike od 8. 11. 2013.

Novosti
Ekskurzija četvrtaša
Autor: Josip Kačunić, 25. 5. 2015.

Jedva sam dočekao taj dan. Nisam mogao ni učiti ni spavati. Ujutro sam se sam probudio. Oko 7.30h konačno smo se ukrcali u autobus i krenuli na put s učenicima Oš Lapada i našim učiteljicama. Vodič nam je bio zabavni dundo Marko.

Prvo smo posjetili Solin. Igrali smo nogomet sa učenicima OŠ Lapad na velikoj livadi ispred prekrasne crkve Gospe od otoka. Zatim smo se odvezli do Splita. U Splitu smo učili o Dioklecijanovoj palači, caru Dioklecijanu, njegovim podrumima, Jupiteroom hramu, Katedrali sv.Duje, Grguru Ninskom,...Na Poljudu smo se fotografirali i trčali po tribinama kad su prazne. Naša  prijateljica iz razreda Greta Radić dobila je priznanje za 10 godina članstva u Hajduku.

Nakon  Splita posjetili smo spilju Vranjaču u Dugopolju.Spilja je duboka oko 80 m i jako  bogata stalaktitima i stalagnitima.Uvečer smo se smjestili u hotel  Zora  u Primoštenu. Navečer smo se zabavljali uz karaoke  u discu.

Sutradan smo posjetili Zadar. U Zadru nas je dočekala lokalna vodička i pričala nam o rimskom Forumu,Kalelargi,sv.Donatu,crkvi sv.Stošije,Trgu pet bunara, crkvi sv. Marije,...U Zadru su mi se najviše svidjele morske orgulje i  pozdrav Suncu. Kako je puhao jugo uživali smo u koncertu...Vodič nam je dao pola sata slobodno pa smo bili sretni i puni samopouzdanja. Kupili smo par suvenira za naše ukućane i prijatelje.

Zatim smo posjetili mali povijesni gradić Nin, gdje su stolovalii hrvatski kraljevi. Nakon  Nina otišli smo u NP Paklenicu. U Paklenici  me je oduševio prekrasan kanjon s visokim strmim stijenama koje su izazov brojnim penjačima.Rendžerica nam je pričala o bogatstvu biljnog i životinjskog svijeta i o tunelima-labirintu koji i sa nalazi unutar tih ogromnih stijena...

Trećeg dana smo išli u grad Šibenik. Obilazili smo grad i učili o njemu. Na glavnom trgu se nalazi poznata katedrala sv.Jakova koja je pod zaštitom UNESCA. Zatim smo pošli u Sokolarnik, bolnicu za ptice grabežljivice. U opsežnoj prezentaciji naučili smo puno o sovama, sokolima,jastrebovima,...Između ostalog da te životinje nisu opasne ako ih životno ne ugrožavamo. Naučili smo da sove jednako dobro vide i noću i danju te da na udaljenosti od 8 km vide malog miša, zašto ne mogu pokisnuti na kiši, kako love, bešumno lete itd. Onda smo pošli u NP Krka koji me oduševio prirodom, čistom vodom, prekrasnim šetnicama kroz park, puno  ribe, bilja, cvijeća, kukaca, slapova, ... Šum vode još čujem u ušima.... Na Roškom slapu smo imali ručak. Zatim smo se šetali i igrali nogomet na livadi.

Trebalo je krenut kući. Svi smo bili pomalo umorni. Ali svejedno mi je bilo žao što je ekskurzija završila . Sretan am što sam bio na ekskurziji, posjetio nova mjesta, puno naučio, upoznao nove prijatelje. Baš nam je bilo lijepo!