« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učiti povijest svoga naroda kroz njegove patnje i stradanja , svakako najintenzivnije razvija osjećaj ljubavi , poštovanja i suosjećanja sa svojim sunarodnjacima.
Učiti povijest s naslovnom temom Vukovar, je više od povijesti i više od ljubavi za Domovinu.
A naši učenici , svake godine 18.studenoga , zajedno sa svojim učiteljima, ravnateljem i ostalim djelatnicima Škole odaju počast Gradu Heroju, njegovim žrtvama i njegovoj ulozi u obrani Hrvatske tijekom Domovinskog rata.
Istražuju istinu o Vukovaru i Škabrnji, koja je istoga dana ostala bez svojih 86 stanovnika koji su zvjerski mučeni i ubijeni, i tako postala sestra supatnica Vukovaru.
Čitaju tekstove i zapise, pretražuju video svjedočenja preživjelih svjedoka..
Interesira ih i iznenađuje svaki podatak, čude se zvjerstvima i ne mogu vjerovati kako ljudski um može poslati tako monstruozne poruke ruci koljača.
Stoga su i plakati nastali po njihovom odabiru i video- prezentacija učenika osmoga razreda ,koja je nastala uz ravnateljevo mentorstvo, izazvali veliku pozornost od najmlađih do najstarijih u našoj školi.
Simbolični hod u koloni prema spomeniku poginulim braniteljima na slanjskoj rivi i zapaljene svijeće, samo su dijelom ljubavi i poštovanja koje su naši učenici darivali Gradu Heroju.
A što mogu više?
Svojim učenjem, ponašanjem i zahvalnošću za slobodnu Domovinu,poručuju kako nijedna žrtva nije bila uzaludna.
Djecu trebamo učiti da se Domovina ljubi dobročinstvima prema bližnjemu , suosjećanjem prema potrebitima i odgovornošću prema onomu što su nam žrtve ostavile u zalog, slobodnu Domovinu..
Ljilja Šimunović