« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PROJEKTI
Aktivnost/ Program/ projekt |
Ciljevi aktivnosti/ programa/ projekta |
Namjena aktivnosti/ Programa/projekta |
Nositelji |
Način vrednovanja |
FIZIKA I MATEMATIKA Koliko vode trošimo |
-potaknuti istraživački duh kod učenika -pobuditi sposobnost logičkog zaključivanja -razviti zanimanje za prirodne znanosti -potaknuti grupni rad učenika -poticati učenike na štednju vode (pranje ruku, prnje zubi, pranje posuđa…) -važnost štednje vode ekonomski i financijski |
-napraviti korelaciju između fizike, matematike, biologije -naučiti prikazivati podatke iz pomoć grafa -naučiti praktično koristiti pribor za mjerenje -osvrnuti se na potrošnju i štednju vode u svijetu |
-učenici 7. i 8. razreda -učiteljice fizike i matematike |
-izrada plakata i prezentacije -prezentacije na satu i na Dan Škole
|
ČITAMO MI, U OBITELJI SVI |
- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja Projekt obiteljskog čitanja: ruksak s 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja – knjige namijenjene djeci ili roditeljima ili za zajedničko čitanje; svakog će petka jedno dijete dobiti ruksak s knjigama, ponijet će ju kući, a iduće srijede vratiti u školu – ispričat će doživljaje tijekom proteklih dana i na taj način potaknuti ostale učenike na čitanje, tj. na izgradnju pozitivnog stava prema čitanju. |
- prepoznati važnost čitanja - zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i knjižnici
|
Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s učiteljicom trećeg razreda |
Izložba učeničkih radova/izrada plakata na temu pročitanog, ispunjavanje evaluacijskih listića |
VALENTINOVO – KREATIVNI NATJEČAJ ŠKOLSKE KNJIŽNICE |
- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja Učenici pišu literarne radove na temu Valentinova (ljubavna pisma,poezija i kratka proza) i crtaju likovne radove. Natječaj je otvoren 14 dana za učenike svih razreda. Poticanje učenika na samostalno likovno i literarno izražavanje, a na kraju natječaja proglašavaju se pobjednici i prigodno nagrađuju. Sudjeluju učenici svih razreda. |
- prepoznati važnost čitanja i pisanja - zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i pisanju
|
Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s nastavnicom hrvatskog jezika i nastavnica likovnog jezika |
Izložba učeničkih radova/pjesama na temu Valentinova i podjela prigodnih nagrada pobjednicima. |
IFLA BOOKMARK PROJECT |
- promoviranje književnosti i čitanja, odgoj aktivnog čitatelja - Učenike 6. razreda prijavljujemo IFLA-inom koordinatoru za međunarodni projekt učeničke razmjene bookmarkera/straničnika. Učenici će izrađivati bookmarkere sa motivima dubrovačkog zavičaja i kulturne tradicije. Nakon izrade straničnika slijedi izložba, a potom ih šaljemo školi partneru te iščekujemo njihove radove. |
- prepoznati važnost čitanja i pisanja - zauzimanje pozitivnog stava prema knjizi i pisanju - suradnja s vršnjacima druge države i upoznavanje njihovog životnog stila te kulture
|
Tea Kompar, stručni suradnik knjižničar s razrednikom 6. razreda i nastavnicom likovne kulture |
Izložba učeničkih radova/straničnika, uspostavljanje suradnje sa školom u nekoj drugoj državi svijeta. |
SHEMA ŠKOLSKOG VOĆA |
Cilj je povećati potrošnju voća kod djece u svim razredima osnovne škole te im time uravnotežiti prehranu i promovirati zdrave prehrambene navike.
|
Program je usmjeren prema usvajanju dobrih prehrambenih navika djece od najranije dobi, te prema borbi protiv prekomjerne težine.
|
Shema školskog voća je inicijativa u kojoj sudjeluju države članice EU, a Vlada RH ju je odobrila 2013. godine. Razrednici sa svim učenicima škole.
|
Praćenje prehrambenih navika učenika
|
ZDRAVSTVENI ODGOJ |
Svrha zdravstvenog odgoja je uspješan razvoj djece i mladih da bi stasali u zdrave, zadovoljne, uspješne, samosvjesne i odgovorne osobe.
|
Rukovodeći se spoznajom o tome kako u aktualnim nastavnim programima već postoje brojni sadržaji, a u školskoj praksi uvriježene brojne aktivnosti u funkciji Zdravstvenog odgoja, program je oblikovan na način koji uvažava sve ono što već postoji i pokazalo se dobrim, a kao dodatne sadržaje ističe ono čemu valja posvetiti još više vremena. To dodatno vrijeme pronađeno je u satima razrednika – 12 sati godišnje. |
Dio predviđenih tema ostvarit će razrednici, a u njihovoj pripremi pomoći će im stručni suradnik pedagog i vanjski suradnici ( školska medicina )
|
Očekuje se da će sustavna i dosljedna provedba programa popraviti, prema novijim pokazateljima, zabrinjavajuću zdravstvenu sliku populacije djece i mladih u Republici Hrvatskoj. Stoga je tijekom provedbe potrebno provoditi evaluaciju programa te ga nadograđivati i mijenjati sukladno primjerima dobre prakse.
|
ZNAMENITE OSOBE HRVATSKE PROŠLOSTI |
-saznati što više podataka o važnim povijesnim osobama RH,te njihovo učešće u stvaranju hrvatskog društva |
-razvijati svijest o važnosti ostavštine naših predaka i povijesti za našu budućnost |
-učenici 4.raz. |
-izlaganje učenika |
NACIONALNI PARKOVI I PARKOVI PRIRODE |
-razvijati osjećaj očuvanja kulturne i prirodne baštine RH |
-poticati učenike na stvaralaštvo i stalno učenje o ljepotama domovine u kojoj žive te važnosti očuvanja biološke raznolikosti |
- učenici 4.raz. |
- učiti izlagati uz pomoć PPT |
ZANIMANJA NAŠIH RODITELJA |
-razlikovati različita zanimanja u neposrednom okruženju |
-upoznati učenike s važnošću pojedinih zanimanja |
2.r. |
-memory, PPT,učenički radovi |
UPOZNAJMO SVOJE MJESTO |
-naučiti se snalaziti u svom mjestu |
-upoznati značajne građevine u blizini škole |
2.r. |
-uz nastavu PiD,LK,GO |
MOJ ZAVIČAJ U PROŠLOSTI
|
-osposobiti učenike za razumijevanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti |
--upoznati prošlost zavičaja (kulturno-povijesni spomenici, ličnosti, običaji…) |
3.r |
--uz nastavu PiD,LK,GO |
PODNEBLJE |
- uočiti i usvojiti znanja o obilježjima prirode i djelatnostima ljudi kroz godišnja doba |
-razviti interes za produbljivanjem znanja o prirodi i ljudskim djelatnostima |
3.r. |
-sakupljanje, bilježenje, prezentacija rezultata |
MOJA PRVA SLIKOVNICA-MOJE IME I ABECEDA |
-naučiti kako nastaje knjiga (slikovnica) |
-izdvojiti iz abecede početna slova svoga imena -razvoj kreativnog mišljenja (crtanje, izrezivanje, lijepljenje |
-učenici 1.r. |
-prezentacija slikovnica |
MOJA OBITELJ |
-odrediti osnovna obilježja obitelji i dužnosti članova obitelji |
-imenovati članove obitelji -objasniti obveze pojedinih članova obitelj -poticati ljubav prema zajedništvu u obitelji |
-učenici 1. r. |
-prezentacija slikovnica |
Izložba o podzemlju i čovječjoj ribici
|
Proširiti znanje o čovječjoj ribici i podzemlju: Što je krš?, Podzemne vode u kršu (kako voda dolazi u podzemlje), Istraživanje podzemlja (o speleologiji i speleoronjenju), Čudesne životinje podzemlja, Čovječa ribica - najveći stanovnik podzemlja, Rasprostranjenost čovječe ribice u Hrvatskoj, Ugrožavanje čovječe ribice (utjecaj čovjeka, zagađenja, invazivne vrste, itd.), Čovječja ribica među nama (zanimljivosti, kako možemo pomoći, edukacija...) - otkriti što više o rasprostranjenosti i ekologiji čovječje ribice na području Hrvatske i BIH te educirati građanstvo o toj ugroženoj vrsti vodozemca
|
-razviti interes za produbljivanjem znanja o prirodi
-poticati učenike na stvaralaštvo i stalno učenje o ljepotama domovine u kojoj žive te važnosti očuvanja biološke raznolikosti - poticati učenike na zaštitu vodozemaca i gmazova na području Slanoga |
1. – 8. razred Nastavnik prirode, biologije i kemije Razrednici Učitelji Stručni suradnici |
Kviz Okrugli stol Korelacija s nastavom prirode, biologije i izvannastavnom aktivnosti Eko škola
|
POMOĆNIK (ASISTENT) U NASTAVI |
- podizanje kvalitete školovanja učenika s posebnim odgojno obrazovnim potrebama u sustavu redovnog osnovnog školovanja - kvalitetniji oblik podrške učenicima s teškoćama u razvoju pri integraciji u redovni sustav obrazovanja - pomoćnik (asistent) u nastavi tijekom nastavnog procesa pruža potporu učeniku s TUR, profesoru i razrednom odjelu u cjelini |
- učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama koji su uključeni u redovan sustav odgoja i obrazovanja
|
- stručni suradnik pedagog Ivana Penjak Kasavica koordinator projekta za OŠ Slano |
Praćenje učenikova napretka tijekom cijele školske godine, praćenje napretka projekta od strane ravnateljice i stručno razvojne službe Škole |
Večer matematike |
Popularizacija matematike te poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja. |
Korištenje matematičkih znanja u svakodnevnim situacijama. Primjena matematike u raznovrsnim zadacima. Pozitivan stav prema matematici. Osposobljenost učenika za primjenu matematičkog znanja u zadacima nestandardnog tipa. |
Ivona Žitković – predmetna nastava, Katarina Falkoni – razredna nastava, Organizator Hrvatsko matematičko društvo |
Reportaža na web stranici škole i članak u školskom listu Maslina. |